W Piszu zainaugurował działalność Rzecznik Konsumentów, którego głównym zadaniem będzie ochrona praw mieszkańców w relacjach z przedsiębiorcami. Jego usługi obejmują szeroki zakres pomocy, od codziennych zakupów, po większe transakcje. Dariusz Cezary Dracewicz, pełniący tę funkcję, będzie dostępny dla mieszkańców w określonych godzinach. Szczegóły dotyczące wizyt i kontaktu zostały udostępnione przez Starostwo Powiatowe.
Rzecznik Konsumentów ma na celu wspieranie mieszkańców w sytuacjach, w których dochodzi do nieporozumień z przedsiębiorcami. Zakres pomocy, którą oferuje, jest bardzo szeroki i obejmuje różnorodne decyzje zakupowe. Konsumenci mogą liczyć na wsparcie zarówno w sprawach związanych z reklamacjami towarów i usług, jak i z bardziej złożonymi zagadnieniami, takimi jak budowy czy umowy związane z dostawami mediów.
Pan Dariusz Cezary Dracewicz będzie przyjmował mieszkańców w każdy poniedziałek w godzinach od 16:00 do 20:00 w siedzibie Starostwa Powiatowego przy ulicy Warszawskiej 1. Osoby zainteresowane wizytą mogą kontaktować się również telefonicznie lub mailowo. Możliwość bezpośredniego spotkania z Rzecznikiem Konsumentów ma na celu ułatwienie mieszkańcom uzyskania niezbędnych informacji oraz wsparcia w zakresie ochrony ich praw.
Źródło: Urząd Miasta Pisz
Oceń: Nowa instytucja wsparcia konsumentów w Piszu
Zobacz Także


