W Pisie zainaugurowana została ogólnopolska akcja społeczna pod nazwą „Dobra Wróżka radzi – profilaktyka to najlepsza stylizacja”, mająca na celu promowanie świadomości o raku piersi. Inicjatywa jest częścią obchodów Różowego Października, miesiąca podnoszącego świadomość na temat tego rodzaju nowotworu. W ramach akcji fryzjerki, kosmetyczki i makijażystki podejmują temat profilaktyki podczas codziennych rozmów z klientkami, zachęcając je do regularnych badań. Istotność tego przedsięwzięcia wynika z alarmujących statystyk dotyczących zachorowalności na raka piersi w Polsce.
Statystyki wskazują, że każdego roku w kraju diagnozuje się około 20 000 nowych przypadków raka piersi, podczas gdy jedynie 31% uprawnionych kobiet regularnie decyduje się na badania mammograficzne. W obliczu tych danych, akcja stają się kluczowym narzędziem w walce z tą chorobą. Organizatorzy kampanii mają na celu zwiększenie świadomości dotyczącej samobadania oraz regularnych kontroli zdrowotnych, co może pomóc w wczesnym wykrywaniu choroby.
Salony urody, które biorą udział w akcji, nie tylko koncentrują się na urodzie swoich klientek, ale również na ich zdrowiu. Poprzez budowanie relacji opartych na zaufaniu, fryzjerki i kosmetyczki mogą subtelnie przypominać o konieczności dbania o zdrowie w atmosferze życzliwości. Udział w kampanii daje salonowi możliwość wyróżnienia się na tle konkurencji, a każdy uczestnik otrzymuje pakiet materiałów promocyjnych, które ułatwiają prowadzenie rozmów na temat profilaktyki raka piersi. Dodatkowo, salony będą oznaczone na interaktywnej mapie akcji, co zwiększa ich widoczność wśród klientów.
Źródło: Urząd Miasta Pisz
Oceń: Rozpoczęcie akcji społecznej „Dobra Wróżka radzi – profilaktyka to najlepsza stylizacja”
Zobacz Także